že kradnutie je slovenským národným športom a zlodeji sú nami ospevovaní a oslavovaní, už nejak spoločnosť akceptuje. A po vzore veľkého Jura Grečnára Jánošíka aj bohatým kradne a … sebe dáva. Najnovšie aj TV JOJ.

Zabíjam vyprázdnenú sobotu pri počítači a rozhodnem sa pozrieť si ostatnú časť Mafstory, ktorú som v priamom prenose vynechal pre vyššie športové ciele. Vstúpim do archívu TV JOJ, ktorý má na webe a hneď sa na mňa vyvalí spČ ška reklám. Pozornosť však upútala táto, promujúca ich e-shop (no, idú Vianoce), schválne, čo je na nej zvláštne:

jojka-rekl

Nevidíte? Zahľaďme sa trochu na tričko nášho writera, ktorý má tik (možno dôsledok nedostatku horčíka?). Ale čo to má cez seba za nápis? Hoc prehodený na opačnú stranu, ale asi každý, kto robí s fotobankami rozozná hneď vodotlač na celom svete populárnej stránky iStockphoto, ktorá ponúka množstvo fotiek a ilustrácií za poplatok na stianutie. Náhľad je, prirodzene, proti zlodejom obrázkov chránený takouto vodotlačou. Tento konkrétny obrázok nájdete v origináli na tejto adrese (klik sem).

Krátka filozofická otázka na záver: prečo to asi urobili?