Uvádzať článok o pripravovaných akciách počasím je možno trochu trúfalé, ale fakt je ten, že len čo sme sa dostali z letných radovánok a zaradili sa do pracovného či študijného procesu, prichádza obdobie, kedy začíname tvoriť veľké skupiny (tlupy?) zaujímajúce sa o podobné veci. Niekde môže ísť o tradičný lov mamuta, hypermarketoví lovci uprednostňujú niečo modernejšie: konferencie.
Dobrých vecí sa za posledné roky nazbieralo viac, preto v tomto jednom článku spomeniem hneď štyri, ktoré sa oplatí navštíviť pre potešenie ducha a prípravu budúcoročných plánov.
MMMMXII a.k.a. Mobilný marketing 2012
Konferencie okolo Hospodárskych novín sa stali na Slovensku už tradičnou známkou kvality a tretí ročník MM sľubuje veľmi zaujímavé témy. Od bezpečnosti aplikácií, cez praktické používanie napríklad našimi bankami po distribúciu obsahov – všetky možné oblasti zo sveta toho, čo nosíme vo vreckách nohavíc (prípadne v kabelkách). Vďaka Mindshare Slovensko vám budem môcť priniesť report priamo z tejto akcie podobne, ako to bolo na TEDxBratislava, takže pokiaľ sa nemôžete zúčastniť, nemusíte sa obávať, že prídete o zaujímavé myšlienky. (Možno sa mi podarí live prenos, ale psst!) Isté je, že štvrtok 4. 10. bude žiť mobilnými technológiami.
Súkromný TIP: HN konferencie spoločne s Mindshare organizujú súťaž, kde môžete za obyčajné retweetovanie získať lístok v hodnote 99 eúr slovenských zadarmo. Ako na to si prečítajte na blogu Bright Minds.
Čiuž sa dostanete na MMMMXII cez Mindshare alebo inak, rád s vami prehodím nejaké to slovo – dve. Stačí ma odchytiť. (P.S. nebehám zatiaľ príliš rýchlo)
Konferencia, ktorá sa chváli tým, že obsahuje v skutočnosti konferencie dve – média aj manažment. Od minuloročných účastníkov mám len a len pozitívne referencie a táto dvojdňová akcia vyzerá aj podľa programu až príliš dobre. Pre mňa jediným kameňom úrazu je pravidelnosť v termíne (tento rok 5. & 6. október), ktorý si väčšinou vyhradím každoročne pre rodinu a priateľov, preto sa na nej nezúčastním. Viem však, že tweety a fotky (tento rok fotia dvaja super ľudia) sprostredkujú aspoň časť zážitku.
Súkromný TIP: nájdite si na Facebooku stránku tejto konferencie, od dnešného rána sa tam povaľujú zaujímavé zľavové kódy, ak ste sa rozhodli kúpiť lístok na poslednú chvíľu. ;-)
Neformálna akcia pre študentov, na ktorú sa vypredajú lístky rýchlejšie, než na Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji. Netreba hovoriť nič viac, ako to, že trnavské synagógy zažijú 20. októbra koncentráciu skvelých myšlienok, ľudí a všetkých malých drobností, ktoré robia z tejto konferencie jednu z udalostí roka. Marketing, médiá, dizajn, umenie, architektúra, online svet a rock’n’roll (povinná zložka!) sú super drink pre každého zvedavého človeka.
Súkromný TIP: skúste sa pozrieť na workshopy, ktoré pripravujú mimo oficálny termín akcie. Mať trochu voľného času, už som tam. Každopádne v sobotu sa vidíme!
MARVI 2012 – Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií
Na záver som si nechal pozvánku na akciu, o ktorej sa málo hovorí na internete, ale viem s čistým svedomím povedať, že stojí za to. Pokiaľ kreslíte srdiečka ku slovám vzdelanie, škola, sociálne média, univerzita či riadenie, skúste sa pozrieť 15. – 16. novembra do Rajeckých Teplíc. Budú tam rozprávať super ľudia o pekných veciach. Minimálne sa dozviete, ako na Katedre mediamatiky a kultúrneho dedičstva riešime propagáciu, prečo používame Google aplikácie v školskom prostredí a čo sme sa z toho naučili. K tejto akcii nedám žiadny súkromný tip, príďte a nechajte sa prekvapiť ;-)
Po období článkov z oblasti vzdelávania sa môže zdať táto moja štvor-pozvánka ako vybočenie z radu. Naopak, vzdelanie sa dá získať aj mimo vyučovanie a práve takéto konferencie sú skvelé na spoznanie ľudí z oblasti, ktorá vás zaujíma a poučenie sa z úspechov a chýb iných. Ak sa niekde spoločne stretneme, rád s vami prehodím pár slov, ak nie, tak vám aspoň prajem, aby ste zo zdieľania vedomostí vyťažili čo najviac.